Rytinė mankšta mažina traumų tikimybę

Smagūs pritūpimai ir tempimo pratimai ryte padeda linksmiau pradėti dieną. Lentävänniemi statybos aikštelėje mankštinamasi, kad dirbant žmonės būtų lankstesni.

Rytinės mankštos pratimai tapo įprasti mūsų statybos aikštelėse Tamperėje, Suomijoje. Statybininkas Ari Haaronen iš pat pradžių dirbo šių pratimų instruktoriumi.

Mankšta trunka dešimt minučių. "Tikslas – pasimankštinti ir sušildyti raumenis. Pratimai sumažina su darbu susijusių ir pasikartojančių patempimų tikimybę."

Pirmieji mankštos pratimai buvo atlikti prieš penkerius metus. Darbo sveikatos priežiūros skyrius apmokė instruktorius.

Instruktoriai neprivalo turėti specifinių sportinių žinių: "Aš pritaikau sporto klube išmoktus pratimus."

Jei oras geras, mankštinamasi lauke. Tai labai smagu vasaros rytais.

Dauguma darbuotojų reguliariai mankštinasi du kartus per savaitę. Ari gaila, kad kai kurie darbuotojai niekada neturi laiko dalyvauti mankštoje. "Tai labai priklauso nuo darbo."

Matant besimankštinančius kolegas, atsiranda noras pabandyti pačiam. "Tai labai naudinga darbuotojams. Būdamas instruktoriumi jaučiu, kad padedu žmonėms. Tai puikus jausmas."

Ari taip pat dirba darbo saugos ir sveikatos atstovu. "Tai – paprastas būdas palaikyti gerą savijautą ir darbingumą."

Atsispausdinkite nurodymus ir pabandykite. Apšilimas sumažina traumų ir nelaimingų atsitikimų darbe tikimybę.

Ar jūsų komanda mankštinasi? Siųskite nuotrauką adresu lemmy@lemmminkainen.com ir gaukite mankštos juostas savo komandai.

Tekstas: Johanna Paasikangas-Tella
Nuotraukos: Marjaana Malkamäki

2015.07.14

25 žmonėms tai patinka