Greitkelio dangos klojimas

Įspūdingas komandinis darbas ir naujas asfalto klotuvas leido pasiekti gerų rezultatų klojant pirmuosius 7,6 km Silkeborgo greitkelyje.

„Darbas vyksta visu greičiu!" Šie statybų vadovo John Gregersen žodžiai labai tiksliai apibūdina komandos, vežėjų ir trijų asfalto gamyklų darbo tempą klojant kelio dangą Silkeborgo greitkelyje.

„Klotuvui važiuojant visada reikia galvoti apie daugybę dalykų, itin spartus darbo tempas to nepalengvina. Žinoma, mūsų darbas priklauso nuo visų šiame procese dalyvaujančių šalių bendradarbiavimo, tai turbūt ir yra pagrindinė puikių rezultatų priežastis," – daro išvadą Gregersen.

Jacob Hansen ir Jesper K. Johansen komandos dirbo drauge, nes asfaltas Silkeborgo greitkelyje, kliento pageidavimu, buvo klojamas ir važiuojamosiose juostuose, ir avarinio sustojimo juostoje. 20-ies kelininkų darbo grupė lanksčiai ir našiai atliko užduotį.

Visi klojimo darbai turėjo būti atliekami „visu greičiu". Trys asfalto gamyklos kartu aprūpino 89 tūkst. tonų asfalto, kuriuo buvo nukloti 192 tūkst. metrų, tai atitinka 7,6 km keturių juostų greitkelio su avarinio sustojimo juostomis.
„Didžiausia dienos gamyba buvo 4500 tonų asfalto, jam vežti reikėjo apie 40 sunkvežimių," – sako Jesper.

Jie tiekė klojimui paruoštą asfaltą naujajam klotuvui, kurį naudojome pirmą kartą. Klientas taip pat mano, jog klotuvas prisidėjo prie gerų rezultatų, nes leido kloti nesustojant. Klotuve telpa 15–20 tonų asfalto ir jis gali pakloti 1200 tonų per valandą.
„Matininkui taip pat teko dirbti be pertrūkio, jis turėjo išlyginti kiekvieną sluoksnį kas 20 metrų. Taip pat daug dirbo ir laboratorija, ji buvo užsiėmusi pavyzdžių rinkimu, būtinų ir reikiamų dokumentų rengimu," – aiškina John.

Darbas buvo baigtas 2014 m. rudenį. Nedidelę dalį dar teks nukloti 2015 m. pavasarį, o visą likusį viršutinį sluoksnį – iki 2015 m. vasaros atostogų.

Teksto ir nuotraukų autorius: Bo Lund Sorensen

Didesnis saugumas Danijos kelio darbų zonose

2014 m. Danijoje buvo padvigubintos baudos už greičio viršijimą kelio darbų ruožuose. Riba sąlyginiam vairuotojo pažymėjimo galiojimo sustabdymui taip pat buvo sumažinta nuo 60% iki 40% apribojimo viršijimo.

„Deja, greičio viršijimas vis dar yra daugelio rimtų eismo įvykių priežastis, todėl dirbantieji keliuose patiria tam tikrą riziką. Todėl džiaugiuosi, kai imamasi veiksmų, kad būtų užtikrintas saugus kelininkų darbas," – teigia Danijos šalies valdytojas Claus Terkildsen.

„Norėčiau, kad, be baudų, būtų investuojama ir į griežtesnį ir matomesnį greičio stebėjimą, ir į nuolatines informacines kampanijas, kurios, atrodo, davė rezultatų."

2015.05.19

16 žmonėms tai patinka