Patenkinti klientai skatina pelningą verslo veiklą

Mes turime puoselėti savo santykius su klientais ir tuo didžiuotis. Darbuotojai – kiekvienas iš mūsų – tai pats svarbiausias veiksnys, kuriant tvirtus ir ilgalaikius santykius su klientais. Mes suteikiame klientams reikiamas paslaugas reikiamu metu. Mūsų tikslas – vykdyti darbus su džiaugsmu ir pasididžiavimu.

Patenkintas klientas – pats svarbiausias kiekvieno projekto tikslas. Iniciatyvus ir teigiamas požiūris palengvina santykius su klientais, net ir atsiradus problemoms. Tuomet mes paprasčiausiai turime įsiklausyti į klientą ir ieškoti bendrų sprendimų.

Kiekvienas klientas turi būti laimėtas. Dėl šios priežasties būtina ne kovoti su klientais, bet bendradarbiauti.

Kiekvienas iš mūsų savo darbą turime atlikti su įkvėpimu ir energingai. Tikiu, kad, norint atlikti bet kurį darbą, reikia labai norėti. Vienas iš mano tikslų šiais metais – įveikti visą triatlono distanciją. Aš pasiekiau šį tikslą, nors turėjau „suderinti treniruotes su trimis vaikais ir sudėtingu darbu". Aš nuplaukiau 3,8 kilometro, nuvažiavau dviračiu 180 kilometrų ir nubėgau maratono distanciją – jausmas ties finišo linija buvo nepakartojamas.

Didžiuokitės savo darbu, darbo vieta, ilgesne nei 100 metų Lemminkäinen istorija ir, svarbiausia, aukštos kvalifikacijos ir patyrusiais darbuotojais.

Jei norite, vadinasi, galite. Įrodykime tai mūsų klientams.

Mattias Jonasson
Asfaltavimo vadovas
Švedija

2015.10.06

30 žmonėms tai patinka